Edzéseinken az alábbi eszközöket használjuk:

  • kettlebell
  • trx
  • kézisúlyzó
  • medicinlabda
  • súlytárcsák
  • saját testsúly

Kettlebell

A Kettlebell számos olyan előnyt rejt magában, amely teljesen egyedülálló:

  • A kettlebell fogása messze esik a súlyzó középpontjától, sosem a tengelyen történik, ami miatt használata sokkal nagyobb erőkifejtést, koncentrációt és koordinációs készséget igényel, mint más súlyzók emelése.
  • Lényegében minden kettlebellel végzett gyakorlat kiemelten erősíti a törzs-, hát-, has-, és csípő izmokat, olyan izomcsoportokat képes megerősíteni, amely a hagyományos edzéssel nem lehetséges.
  • A kettlebellel helyesen (!) végrehajtott gyakorlatok nem terhelik meg az ízületeket, sőt, kifejezetten rehabilitációs célra is használhatóak.
  • A kettlebell rendkívüli mértékben növeli az erőt és állóképességet, illetve formálja a testet.

Kinek ajánlom a Kettlebellt?

A válasz egyszerű: mindenkinek.
Élsportolók, rendfenntartó szervek, üzletemberek, fiatalok körében egyaránt egyre népszerűbb a kettlebell. A kettlebellt azoknak ajánlom elsősorban, akik nem felfújt és értéktelen izomtömegre vágynak, hanem szeretnének erősek, dinamikusak, fittek és szálkásan izmosak lenni. A kettlebell a legjobb megoldás a törzs izmainak megerősítésére, gyógytornászok és gerinc gyógyászok kifejezetten ajánlják egészségünk megőrzésére és rehabilitációs célokra egyaránt.

Kettlebell és a NŐK?

Igen, a Kettlebell és a nők!
Határozottan ajánlom minden hölgynek a kettlebell használatát, hiszen pont az a cél érhető el vele, amire minden nő vágyik: feszes bőr, szálkás test. Sőt, a nőgyógyászok még állapotos hölgyeknek is kifejezetten ajánlják a kettlebellt az intim izmok formában tartására és a szülésre való felkészülés érdekében.

Ha szeretnél pár kedvcsináló képet vagy videót nézni rólunk, most megteheted:)

TRX

A méltán népszerű trx rendkívül jól kiegészítő a kettlebell edzést. Erősít, szálkásít, javítja a mozgáskoordinációt.