Az edzések hossza 60 perc, amely bemelegítésből, erőnléti edzésből, korrekciós gyakorlatokból és nyújtásból áll.

Elsősorban kettlebellt és trx-et használunk, de mellette számos saját testsúlyos gyakorlatot végzünk, megismerkedünk az SMR hengerrel, illetve a kézisúlyzó és medicinlabda is előkerül edzéseinken.

Amire szükséged van az edzéseken:

  1. Bármilyen, laza ruházat, ami nem akadályozza a mozgásodat és könnyen tudsz benne mozogni.
  2. Az edzéseken érdemes vagy teljesen lapos talpú cipőben vagy mezítláb részt venni.
  3. Mindig hozz magaddal egy törölközőt!

Kezdő edzés

A Kezdő edzésrend 2 hónapig tart. Ez abban különbözik a Haladó edzéstől, hogy csak a 2 hónapos periódus legelején lehet hozzá csatlakozni, hiszen minden órán egymásra épülő újabb és újabb technikákat tanulunk meg közösen. Az Kezdő edzés célja, hogy 2 hónap után képes legyél az alapgyakorlatokat magabiztosan, megnövelt testtudattal egyedül, akár otthonodban is végrehajtani. Bármilyen fizikai erőnlétben is vagy, ha sportoltál korábban, ha nem, gyere le nyugodtan!

A következő kezdő edzés időpontját itt találod.

Haladó edzés

Ha egy 2 hónapos Kezdő edzést nálam vagy más instruktornál elvégeztél, akkor csatlakozhatsz a Haladó edzéshez. A csatlakozás bármikor lehetséges. Itt már sokkal inkább az edzésé a főszerep, bár időről időre itt is megismerkedhetsz újabb gyakorlatokkal. 1-2 hónapos változatos edzésterveket követve, rendszerezett körülmények között folynak az edzések.

Az edzésen résztvevő emberek kora, neme, foglalkozása és célja rendkívül heterogén, a mozgás öröme az, ami összeköt minket. Bárki is vagy, mi nagyon szívesen látunk az edzésen, ha mozogni, fejlődni szeretnél és elég eltökélt vagy céljaid eléréséhez. Az előző hat évben egy nagy és lelkes csapatot sikerült kialakítani,csatlakozz hozzánk!:)